دانلود فایل سه بعدی اتاق خواب شیک


دانلود فایل سه بعدی اتاق خواب شیک

فایل سه بعدی اسکچاپ اتاق خواب با جزئیات کامل قابل استفاده در نرم افزار اسکچاپ ورژن های 2014 و بالاتر. مدل سه بعدی اتاق خواب دارای جزئیات کامل از جمله فرش اتاق خواب، تخت خواب دو نفره سه بعدی به همراه جزئیات، دکور اتاق خواب آبجکت های چراغ اتاق خواب و لوستر اتاق خواب است. مدل سه بعدی اتاق خواب با تم سیاه وسفید و آماده رندرگیری در محیط وی ری نرم افزار sketchup است. نور اتاق خواب در مدل سه بعدی اتاق قابل render در محیط vray  و سایر محیط های رندرگیری است. می توانید به دلخواه خود تنظیمات نور اتاق خواب را تغییر دهید. همچنین آبجکت های اسکچاپ برای استفاده راحت تر شما group شده اند می توانید برای تغییر رنگ و متریال آبجکت های اسکچاپ بر روی هریک کلیک راست کنید و ungroup را انتخاب کنید تا از حالت گروهی خارج شوند و قابلیت ویرایش پیدا کنند. 


مبلغ قابل پرداخت 18,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

دیدگاه های کاربران (0)

برای درخواست اضافه کردن فایل موردنیاز خود یا سوال درباره فایل های موجود از طریق تلگرام با ادمین در ارتباط باشید. تمامی حوق مادی و معنوی متعلق به "فروشگاه جی جت" می باشد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما