دانلود فایل سه بعدی کافی شاپ


دانلود فایل سه بعدی کافی شاپ

دانلود فایل سه بعدی  کافی شاپ شیک در اسکچاپ. مدل سه بعدی کافی شاپ قرار داده شده، همراه با میز و صندلی کافی شابی، ویترین کافی شاپ، دستگاه قهوه ساز کافی شاپی، یخچال کافی شابی و همچنین بار کافه و ویترین با تجهیزات کامل و جزئیات بسیار است. کلیه آبجکت های اسکچاپ دارای متریال و آماده رندرگیری در محیط وی ری نرم افزار sketchup هستند. کلیه آبجکت های اسکچاپ برای استفاده راحت تر شما به صورت گروهی در آمده اند شما می توانید با راست کلیک بر روی هریک از آبجکت های اسکچاپ و با استفاده از گزینه ungroup این ابجکت ها را از حالت گروهی خارج کنید و رنگ و متریال های اسکچاپ استفاده شده در هریک از مدل ها را به انتخاب خود تغییر دهید و سپس در محیط vray از فایل خود render بگیرید. این فایل مناسب برای کسانی است که می خواهند طراحی داخلی کافی شاپ انجام دهند و یا از آبجکت های کافی شاپ موجود در فایل استفاده کنند.


مبلغ قابل پرداخت 25,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

دیدگاه های کاربران (0)

برای درخواست اضافه کردن فایل موردنیاز خود یا سوال درباره فایل های موجود از طریق تلگرام با ادمین در ارتباط باشید. تمامی حوق مادی و معنوی متعلق به "فروشگاه جی جت" می باشد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما